Tuesday, April 17, 2012

aku sayang kau IZZAH LIYANA..!!!!

Assalamualaikum ..

Semoga sahabat sekalian sihat semua nya di hari yg indah ini..ucpan nk naik kat perhimpunan..haha..mengada nyeaaa..!!!

oklah saya nk mulakan dengan saya ingin memohon jasa baik anda semua semoga dapat berdoa buat sahabat saya yg sedang bertarung nyawa untuk meneruskan hidupnya tika ini.. IZZAH LIYANA..nama seindah tuannya..now izzah sedang terlantar di hospital a.setar..cz excident ary ahd ry 2..dan keadaan dia agak parah sekarang..hari 2 masok red zone..n dah keluar wad biasa..but now back 2 icu..mybe akibat hentakan yg teruk kat kepala..i want 2 see u izzah..wait 4 me..i know u r strong girl..i know u will wake up again..i always pray for u..izzah ak xnk kehilangan kau izzah...walaupun kita kenal sekejap but ak taw ang taw aty ak..kkdg ak byk luah perasaan kat ang..ang faham ak weyh..izzah ak nak ang lawan semua sakit ang..bangun izzah..cari satu cahaya utk ang keluar dari kegelapan 2..bangun izzah..ak sentiasa doakan ang..kaulah sahabat dunia dan akhirat..ak percaya ang kuat weyh..ang kuat..(*tertunduk menahan sayu di hati)

*Izzah Liyana..

kau sahabat ku..tika ujian ni melanda ku berdoa agar engkau sentiasa kuat..tabahlah wahai sahabat..teruskanlah hidup anda..semoga Allah mempermudahkan jalan buat ang..semoga semua dosa dapat di ampunkan..andai hang sedar nnti bila ang terbaca entry ni engatlah saya NUR HIDAYAH BT JAMALUDDIN sgt menyayangi anda sebgai sahabat saya..n saya amat bersyukur Allah pertemukan saya dgn seorg shbat seperti anda..kuatkanlah diri anda wahai sahabat..kami semua menunggu anda..cepat sembuh ye sahabat..

gadis biasa - nur hidayah..!!!


*n 2 all reade sygilah sahabat anda dgn sebaik2nya diwaktu sihat dia dan sakit dia..jangan menyesal di kemudian hari..saya amat menyayangi semua sahabat saya..semoga anda semua tahu itu..

No comments:

Post a Comment